O tom, jak módní průmysl v současnosti využívá tvrdou muziku, jsme ve Sparku psali docela nedávno. K čertu ale s „HáeMkem“ parazitujících na undergroundovém black a death metalu, tohle je jiný kalibr. METALLICA spojila své jméno s italskou značkou Brioni, výrobcem luxusních pánských obleků, a nafotila pro ni sérii fotografií inspirovaných vizuálem „Bohemian Rhapsody“ od QUEEN. Výsledek přitom není vůbec špatný, co říkáte? Reklamní kampaň značka cílí hlavně na sociální média, v Paříži – a později též v New Yorku, Los Angeles a Moskvě – se však METALLIKA v kvádrech objeví rovněž na billboardech…
30.06.16 16:01
METALLICA se stala tváří módní značky Brioni
Nový Spark
venku od 1. března
venku od 1. března
Kalendář akcí
07.04. | BEYOND THE BLACK |
08.04. | PESTILENCE, CARNATION, BODYFARM |
10.04. | ERDVE, AORTES, DOM ZŁY |
10.04. | THE ANSWER |
11.04. | CRYPTA |
12.04. | PROTHEUS, KOMUNÁL |
13.04. | PROTHEUS, KOMUNÁL |
17.04. | LORD OF THE LOST |
18.04. | SLASH MYLES KENNEDY AND THE CONSPIRATORS, MAMMOTH WVH |
18.04. | PROTHEUS, KOMUNÁL |
A co FAKKER!?