Nový Spark
venku od 2. prosince
„Nezkoušejte to šňupat,“ radí Ozzy Osbourne v reklamě na instantní nápoj

„Nezkoušejte to šňupat,“ radí Ozzy Osbourne v reklamě na instantní nápoj

Rockové hvězdy si jednou za čas odskočí z prken koncertních hal na televizní obrazovky, aby nám zkusily prodat nějaký ten produkt. Takhle si můžeme vzpomenout například na Alice Coopera, který si v reklamě na sponky tropí legraci z malé, otrávené holčičky, a navzdory textům své ikonické skladby „School‘s Out“ jí nahání zpátky do školy. A teď se v reklamním spotu objevil i samotný otec heavy metalu, Ozzy Osbourne.

Ten spojil síly s firmou Liquid Death, která ve svém reklamním spotu propaguje svůj nejnovější výrobek s názvem Death Dust. Jedná se o instantní nápoj, který v sobě má tolik elektrolytů, že by „dokázal vzkřísit mrtvého“, jak se tvrdí v popisku produktu. Jde vlastně o obdobu nápoje Tang, který v České republice zná snad každý.

V reklamním spotu sledujeme dvojici mladých kluků, kteří si tento nápoj zrovna chtějí v klidu vychutnat, když v tom u nich zastaví černá limuzína, ze které vykoukne sám „Princ temnot“, Ozzy Osbourne. Ten jim začne radit, aby se poučili z jeho vlastních chyb a určitě nezkoušeli nápoj Death Dust šňupat, píchat si ho do žil nebo ještě hůř, strkat si ho do míst, kde slunce nesvítí. Reklama funguje díky svému komediálnímu načasování a faktu, že si Ozzy Osbourne umí udělat legraci ze své dlouholeté zkušenosti s drogami všeho druhu.

Nový Spark
venku od 2. prosince
Kalendář akcí
15.12. TARJA
16.12. TARJA
16.12. BLOOD COMMAND
18.12. TILL LINDEMANN
18.12. TARJA
19.12. TARJA
19.12. PROTHEUS
20.12. BUŘINKY II, MALIGNANT TUMOUR
20.12. PROTHEUS
21.12. ...AND OCEANS, MÖRK GRYNING, ANGSTSKRIG
A co FAKKER!?
logo